Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu

Aankomst in Thailand

Door: Martine en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Martine en Jurre

02 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

we zijn veilig in Thailand aangekomen,
"het land van de glimlach".
De vlucht is prima verlopen, voor we het wisten waren de 9 uur en 45 minuten alweer voorbij en waren we geland op de nieuwe luchthaven van Bangkok.
Bij de douane was het heel erg druk, maar toen we er eenmaal doorheen waren ging alles lekker vlot.
Onze taxi stond klaar en na een drukke ochtendspits kwamen we aan in ons hotel!!
We zijn heerlijk even een paar uurtjes gaan slapen, want inmiddels waren we toch al zo'n 22 uur op.
Aan het eind van de middag hebben we ons lekker opgefrist en zijn we even een rondje gaan lopen door de buurt, en aansluitend hebben we in ons hotel gegeten, thais buffet!!!
We wilden na het eten even het internet op, maar juist op dat moment viel de stroom uit en ging het hotel op noodverlichting over.
Ook in onze kamer hadden we niet veel licht, dus zijn we lekker bijtijds gaan slapen.....

Liefs van ons

• 08 Maart 2007 - 11:33

Pier:

super leuk idee zo'n dagboek. wel een beetje jammer vind ik "de douane" dat kan natuurlijk niet he