Aankomst Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu Aankomst Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu

Aankomst Canada

Door: Martine en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Martine en Jurre

26 Augustus 2011 | Canada, Vancouver

Lieve allemaal,

Donderdag 25 augustus was het zover... Onze reis naar Canada kon beginnen!
Na heerlijk geslapen te hebben in Loosdrecht, werden we uitgezwaaid door mama, Bassie en Parel.
Papa bracht ons naar Schiphol.
We waren ruim op tijd bij de incheckbalie en al snel hadden we onze koffers afgegeven.
We vlogen met Air Transat in de Club Class, dit is een soort business class. Hier betaal je extra voor, maar dan heb je dus ook meer beenruimte, grotere stoelen en meer service.
Er zaten in totaal maar 6 mensen in de Club Class, dus we zijn goed verwend.
En we hebben zelfs nog even geslapen tijdens de vlucht.
We kwamen dan ook redelijk uitgerust aan in Vancouver en zo snel als we onze koffers hadden afgegeven in Amsterdam, zo snel hadden we onze koffers nu ook weer in Vancouver. Lang leve de "priority" sticker!
Met de skytrain zijn we naar ons hotel gegaan en deze stopte letterlijk aan de overkant.
We konden gelukkig al gelijk in onze kamer, dus we zijn lekker gaan douchen en op pad gegaan.

Het is hier heerlijk weer, strak blauwe lucht en zon!
We hebben eerst een beetje door de stad gelopen en zijn daarna een broodje gaan halen die we bij de Waterfront hebben opgegeten.
Hier zie je de watervliegtuigjes komen en gaan. Waarschijnlijk zorgen zij voor de bevoorrading van de vele kleine eilandjes voor de kust.
Ze vliegen echt af en aan, en een geluid dat ze maken! Erg leuk om te zien.
Om gelijk in het ritme te komen van Canada moeten we wakker zien te blijven, dus we besluiten om te gaan shoppen!!!
Tegenover ons hotel zit een enorme mall en hier hebben we een paar uurtjes doorgebracht.
Daarna werden we toch wel een beetje moe en zijn we teruggegaan naar de hotelkamer. De bedoeling was om even een uurtje te gaan rusten, maar uiteindelijk werden we pas om 20.00 uur wakker.
Jurre had geen zin meer om te gaan eten en viel gelijk weer in slaap.
Vannacht zijn we dan ook een paar keer wakker geworden en vanmorgen om 06:30 uur alweer.
Jurre is nu gaan sporten in the gym van het hotel en ik lig nog lekker op bed dit verhaal te typen.

We gaan zometeen lekker ontbijten en dan verder de stad ontdekken.

We hopen dat met jullie ook alles goed gaat! En we proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden.

Veel liefs van ons.

• 26 Augustus 2011 - 15:20

Antoinette:

Nou, dat is een snelle update. Club Class, lekker hoor. Zo hoort vliegen te zijn!! Dat is pas echt vakantie-genieten toch? Wij verdrinken bijna in de regen. Gisteren was het nat, maar vandaag nog veel natter. Geniet maar daar in het 'wilde' westen! Blub blub, Net

• 27 Augustus 2011 - 06:51

Leonie En Antonis:

Heel erg veel plezier daar! Het klinkt als een voorspoedige, goede start...
    Liefs van ons! X

• 27 Augustus 2011 - 07:04

Kristel:

Hoi vakantiegangers! Leuk om jullie eerste verhaal al te lezen.Hier alles goed! Langzaam van iedereen afscheid aan het nemen. Snik....Geniet van jullie reis. Martine weet je intussen al wat je allemaal gaat zien?? Of ik het nog steeds een verrassing? veel plezier X

• 27 Augustus 2011 - 12:04

Eric SPL:

Nemen jullie wat zon mee voor ons op de terugweg?!

• 29 Augustus 2011 - 02:09

Tamara:

Hoi! Leuk om van jullie te horen. Neem zoveel mogelijk zon op want hier blijft het maar regenen snik, snik!!