Weer thuis..... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu Weer thuis..... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu

Weer thuis.....

Door: Martine en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Martine en Jurre

18 Maart 2007 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

we zijn (helaas) weer thuis in het koude en regenachtige Nederland....

We hebben de afgelopen dagen nog heerlijk genoten in het zonnige zuiden,Hua Hin.
Het resort was erg mooi, hele mooie en ruime kamers, lekker zwembad, uitkijkend op het strand en de zee.
We hebben dus heerlijk gelezen, gezwommen en geluierd....
Donderdagavond zijn we nog even het centrum ingegaan van Hua hin, ook hier hebben ze allemaal van die avondmarktjes, wat erg gezellig is!! We hebben lekker wat gegeten en rondgelopen en zijn daarna terug gegaan naar onze accommodatie.
Vrijdag was het alweer de laatste dag..
We hebben lekker gezwommen en hebben ons een uur lang heerlijk laten masseren op het strand....
Om 18.00 uur moesten we uitchecken, we konden zo lang onze bagage bij de receptie neerzetten.
We zijn naar het terras van ons resort gegaan en hebben de dag (en de vakantie) met wederom een heerlijke coctail afgesloten....

Om 20.00 uur vertrokken we naar de luchthaven, waar we 3 uur later aankwamen, het inchecken ging vlot en we waren ook zo door de douane heen.
Om 02.50 uur gingen we de lucht in, en na een lange en turbulente vlucht stonden we om 08.54 uur weer op Nederlandse bodem.

We zullen zo snel mogelijk wat foto's op picturetrail.com zetten, maar daar kunnen ze lang niet allemaal op, dus wil je alle foto's zien, kom dan gezellig langs.

Het was een geweldige reis die we zeker niet snel zullen vergeten!!!
Wat een fantastisch land en wat hebben we veel gezien.....

Bedankt allemaal voor de leuke berichtjes...
Zodra we weer een nieuwe reis gaan maken, zullen we deze site weer bijhouden.

Liefs Jurre en Martine

  • 18 Maart 2007 - 12:54

    Ferry:

    Hey welkom thuis!!
    erg gaaf dat jullie daar helemaal geweest zijn, ik moet nog zo lang wachten! (helaas)

    ben benieuwd naar de foto's en mischien hebben jullie nog leuke en goeie tips voor mij als ik in november ga.. :)

    Groetjes
    Ferry

  • 18 Maart 2007 - 14:28

    Dana:

    Erg prettig om te weten dat jullie weer veilig geland zijn!! Hopelijk niet zoveel last van een jetlag en sterkte met het weer oppakken van de je normale ritme in Nederland... Liefs van Dana X

  • 19 Maart 2007 - 09:47

    Net:

    Ben blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Ja, wat hebben jullie veel gezien en gedaan. En nu maar weer internetten voor een volgende reis! Kus moeders H

  • 20 Maart 2007 - 21:06

    Ferry:

    Hey !

    bedankt voor de reactie! ben meteen effe langs perry sport geweest... en gekeken, ik eb via internet een backpack daar besteld.. is een backpack van 50 liter inhoud...

    ik ga dan ook maar 4 weken en krijg een redelijk grote "dayback" van een vriendin van me (en die tas komt uit het leger)

    dus ruimte genoeg denk ik zelf..

    Ik ga zeker even in overweging nemen om River kwai mee te nemen in me reis planning... en inderdaad iets minder strand...
    alleen wil ik gewoon op 24 november op Kho Samui zijn (bij een vriend van me die er dan inmiddels woont)

    dan gaan we namelijk naar de full moon party toe ! :)

    mag ik trouwens vragen of jullie ALLES al vast hadden gelegt? of gewoon ter plekke alles geregeld hebben daar?

    ik hoor het verders wel... :)

    Greets
    Ferry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Onze "wereld" reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2018

Noordereiland

13 Januari 2018

De oversteek

04 Januari 2018

Zuidereiland part 2

30 December 2017

Zuidereiland

21 December 2017

Nieuw Zeeland, here we are!
Martine en Jurre

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 28276

Voorgaande reizen:

01 November 2009 - 22 December 2009

Onze "wereld" reis

Landen bezocht: