eerste 3 dagen - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu eerste 3 dagen - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu

eerste 3 dagen

Door: Martine en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Martine en Jurre

22 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Lieve allemaal,

Na een lange en vermoeiende reis zijn we aangekomen in Las Vegas.
Een reis van zo'n 24 uur, dus toen waren we ook redelijk gebroken.
Las Vegas is 1 grote show, met overal casino's en shops!!!
We hebben diverse hotels bekeken en natuurlijk de outlet shops!
's avonds zijn we naar de musical The Phantom of the Opera geweest, verrassing van Martine.

Na 1 dag hadden we het hier wel gezien en zijn we doorgereden naar Springdale, een klein plaatsje vlakbij Zion National Park in Utah.
Aangekomen in Springdale hebben we de middag lekker relaxed doorgebracht. Even aan het zwembad liggen, klein tukje doen en lekker eten.
Vandaag zijn we het park zelf in gegaan.
Zion is een mooi park met rotsformaties in geweldige kleuren.
Hier hebben we een paar leuke wandelingen gemaakt, waaronder langs de rivier Virgin.
Rond 14.00 uur zijn we vertrokken naar Bryce Canyon, waar we eind van de middag zijn aangekomen.
We hebben net de zonsondergang bekeken bij een viewpoint, genaamd Inspiration point..... Wat een uitzicht!!!

We gaan zometeen even lekker wat eten
en morgen weer een nieuwe dag in Bryce Canyon.

De planning is om morgenmiddag door te rijden naar Capitol Reef.

Dikke kus uit Amerika

• 23 Oktober 2008 - 07:13

Annet:

Leuk om zo weer op de hoogte gehouden te worden van jullie avonturen! Martine, hoe gaat het met je enkel?!?
    Heel veel plezier, geniet ervan!!!
    Dikke kus Annet

• 23 Oktober 2008 - 09:24

Net:

Bofkonten zijn jullie. Mooie dingen zien en ook nog mooi weer! En wij hier maar in de regen snuffen. Theo stuurt ook zijn groetjes en het verzoek om vooral voorzichtig te zijn. Liefs, Net

• 23 Oktober 2008 - 15:58

Pier En Fabienne:

geniet lekker van jullie reis en we hopen als jullie terug zijn snel eens langs te komen voor foto's en verhalen. groeten en een kus van us

• 23 Oktober 2008 - 18:20

Tess&Rutger:

Weinig anders te melden dan de anderen: geniet lekker en niet te veel achter die computer duiken. We horen graag alles nog eens bij thuiskomst samen met foto's! Kus us

• 24 Oktober 2008 - 08:07

Papa En Mama:

Het klinkt allemaal goed. Bij ons gaat alles goed. Fijn dat wij zo op de hoogte blijven van jullie trip. Lekker blijven genieten. Een knuffel van ons drieen.