Back in Frisco! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu Back in Frisco! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu

Back in Frisco!

Door: Martine en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Martine en Jurre

05 November 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve allemaal,

We kunnen wel zeggen dat ons plan voor de laatste paar dagen 'on the road' enigszins in het water is gevallen.

Eenmaal in Bishop aangekomen kregen we al de eerste signalen door, dat het weer om zou gaan slaan. Waar we voor vreesden, is uitgekomen: de Tioga-bergpas naar Yosemite is afgesloten vanwege hevige sneeuwval! Dus maar een nieuw plan gemaakt.

De volgende dag zijn we naar Mammoth lakes gegaan, een ski-gebied in de buurt van Yosemite, maar ook hier hadden we geen geluk. Het regende in plaats van sneeuw. Dus maar weer verder door naar het noorden...

Uiteindelijk zijn we gestrand in Lake Tahoe. Een prachtig gebied, zowel voor zomer- als winteractiviteiten. Helaas zaten we in een heuse Amerikaanse storm, en kwam het met bakken uit de hemel. Desondanks 2 leuke dagen gehad.

Op weg naar San Francisco nog een stop gemaakt in Napa Valley. We dachten geen goed weer, dan maar wijn zuipen en een luxe hotel!!
Gelukkig hadden we de volgende dag de zon weer op ons bol, en dat drinkt toch heerlijk champagne....

Vandaag aangekomen in San Francisco om onze laatste dagen in de States te slijten.
De weersvoorspellingen zijn ons de komende dagen gunstig gezind, dus wij vermaken ons wel!

Zaterdagochtend stappen we in het vliegtuig, om zondag weer in ons eigen, koude kikkerlandje aan te komen.

Tot gauw!

Dikke kus van ons

• 06 November 2008 - 02:34

Kristel:

Hey Vakantiegangers,Wat jammer dat het zulk slecht weer was! Jullie hebben een goede beslissing genomen door een luxe hotel te boeken en het op een zuip te zetten!! ha, ha! Hier is verder ook alles prima we gaan aardig aan de nieuwe dingen wennen! Tot volgende week weer alvast een goede reis terug! En geniet nog even van de laatste daagjes in the states! Liefs vanaf Schiphol :)

• 06 November 2008 - 06:39

Erwin & Babs:

Hai J.J. en Martine,

Bedankt voor de verjaardags-sms! Vanuit het verre USA kan ik dat erg waarderen :-).

Balen dat het weer nu even tegenzit. Maar je moet zo denken. Hier in NL is het nog veel slechter!

Geniet er nog maar lekker van.

X

• 06 November 2008 - 08:16

Theo En Net:

Al die regen laat je vast wennen aan de weerscondities hier. Geniet nog maar van een paar mooie dagen in Frisco! Ik zorg voor de Corsa (hoop ik) en als ie weer gaat werken haal ik jullie met de Corsa op van Schiphol en ga dan met de trein terug naar t Gooi. Top plan niet? Kus, moi

• 06 November 2008 - 11:41

Annet:

Balen dat jullie zo'n slecht weer hebben gehad..., gelukkig is het nu beter!
    Bij ons in NL is alles prima! Sundio begint al aardig te wennen!
    Geniet nog even lekker in FRISCO en tot volgende week!!!
    X Annet

• 06 November 2008 - 15:52

Astrid En Koos:

Altijd handig zo'n groot land. De mogelijkheid om te switchen is dan prettig. Nog even lekker relaxen en sterkte voor de terugreis. Tot zondag.