We gaan weer... - Reisverslag uit , van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu We gaan weer... - Reisverslag uit , van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu

We gaan weer...

Door: Martine en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Martine en Jurre

18 Oktober 2008 | ,

Lieve allemaal,

Morgen is het zover......
We gaan naar Amerika!!!!

We vliegen naar Las Vegas, gaan dan door naar diverse nationale parken om vervolgens in San Francisco te eindigen!!!

Of we echt de gelegenheid hebben om dit weblog bij te houden weten we niet, maar we doen ons best!

Tot over 3 weken!

Kus Jurre en Martine

• 18 Oktober 2008 - 11:43

Annet:

Heel veel plezier!!!
    X Annet

• 18 Oktober 2008 - 12:30

Erwin + Babs:

Heel veel plezier weer. We zijn echt jaloers op jullie!

Maak er wat van en pas goed op elkaar. We zijn alvast benieuwd naar de foto's.

X

• 19 Oktober 2008 - 13:03

Tess & Rutger:

Wij zijn zeer zeker ook jaloers! Echt super veel plezier daar, geniet ervan!

Kus us

• 20 Oktober 2008 - 05:42

Kristel:

Hey Martine en Jurre!! Hele fijne vakantie!! Waren de pepernoten lekker?? Ik hoop dat jullie een goed vluht hebben gehad. Martine voorzichtig met je voetje! Heel veel plezier en wel af en toe een berichtje achter laten hoor! Liefs vanaf spl! X

• 21 Oktober 2008 - 14:13

Koos:

Helaas je mailtje zondag niet gehoord. Om succes te wensen is niet gelukt, want bij 30 km. ben ik uitgestapt. Het ging na 25 km. te moeizaam om verantwoord door te gaan. Fijne vakantie. Papa en mama