Van Utah naar Arizona - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu Van Utah naar Arizona - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martine en Jurre - WaarBenJij.nu

Van Utah naar Arizona

Door: Martine en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Martine en Jurre

25 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Ons vorige bericht was wat kort, maar dat kwam omdat er veel dollars doorheen gingen voor slechts luttele minuten schrijfwerk.

Martine's enkel gaat overigens een stuk beter sinds ons laatste bericht. We wagen ons nog niet aan de lange hikes, maar de korte zijn net zo mooi...

Dan nu verder waar we gebleven waren:
De volgende dag in Bryce Canyon NP hebben we een mooie trail gelopen door de spelonken van de canyon, genaamd 'Navajo trail'. Zwaar als je geen conditie hebt, maar zeker de moeite waard!
Toen zijn we begin van de middag verder gereden naar Torrey, als tussenstop voor Arches NP. Geslapen in een betaalbaar en goed motel Days Inn.
Volgende dag naar Moab gereden om Arches te kunnen bezoeken. Arches is weer een ontzettend groot gebied, met schitterende rotsformaties. Het park dankt z'n naam aan de vele rotsbogen, die gevormd zijn door wind- en vorsterosie. Echter, dit kon niet tippen aan Bryce.

Vanmorgen zijn we vertrokken uit Moab om richting Monument Valley te gaan. Dit bijzondere gebied ligt op de grens van de staten Utah en Arizona. De foto's die we hebben gemaakt komen rechtstreeks uit de Lucky Luke stripboeken, dat zegt genoeg....
De rit ging voorspoedig (o.a. 1 uur winst door de overgang naar een andere tijdzone) en we hebben onderweg maar besloten om door te rijden naar Page, nabij Lake Powell. Het weer is hier top (22 graden en zon), dus we gaan morgen lekker een dagje relaxen aan het meer!

Hopelijk gaat het met jullie ook goed en tot een volgend bericht!

Kus van ons

• 26 Oktober 2008 - 10:00

Astrid En Koos:

Martine, komt je woordenboek nog van pas.
    Goed bericht over je enkel en zo'n dagje relaxen kan ook geen kwaad, anders heb je weer vakantie nodig om van je vakantie bij te komen. Wij kijken weer uit naar jullie volgende bericht.

• 26 Oktober 2008 - 10:30

Kristel:

Hoi Martine en Jurre! Super leuk om wat van jullie te horen! Wat hebben jullie alweer veel gezien en gedaan! Wat gaaf dat jullie naar the Phanton zijn geweest die zou ik ook graag willen zien. Martine gelukkig gaat het goed met je enkel rustig aan blijven doen hoor!Nou heel veel plezier nog en ik kijk uit naar jullie volgende bericht! Geniet van de reis en van het zonnetje! Het is hier erg slecht weer...mistig en regen. Liefs

• 26 Oktober 2008 - 10:31

Kristel:

Ow ja hebben jullie nog genoten van de Pepernoten!!! :)

• 26 Oktober 2008 - 11:23

Theo En Net:

Ik moet elke keer op de kaart opzoeken waar jullie zitten. Geen enkele plaatsnaam doet een bel rinkelen. Maar volgens mij maken jullie wel een toppe tocht. Geniet-ze. Dikke kus, Net en Theo